Sunday, June 30, 2013

Malu...

Assalammualaikum

Lama tak menulis,sebenarnya malas sebab bila difikirkan kembali apa yang saya tulis sebelum ini semuanya sedih-sedih kan? orang lain nak baca pun malas,betul tak?tapi apa boleh buat saya ni tak pandai nak meluahkan apa yang saya rasa dekat orang lain... suka memendam rasa je.. satu lagi,entah apa la saya tulis...

MALU!
Malu sebenarnya...selalu blogger lain atau penulis lain akan fikir dahulu sebelum menulis dan letak dekat blog.Tapi saya tidak!just tulis apa yang saya rasa tak kisah la ayat tu betul atau pun tidak..sebab selalunya masa bukak blog ni pun tgh sedih so semua yang ditulis adalah mengikut PERASAAN!so ada saya kisah?!kuikui...jahat kn..?tapi Alhamdulillah so far xde ayat2 yang menghiris hati anda kan...?

Hope lepas ni banyak kisah happy n menarik dapat saya tulis :)

 Saya dah GRADUATE!

Tapi on that day saya x rasa pape.Tak rasa happy pun :(.
Sedih??sedih tu ada sebab mak xdpt tgk sya konvo ;(.Tapi alhamdulillah gagai dgn yong dtg :).Adik n salleh pun dtg,abg je xdtg,bz katanya!!abah ad gak.
Now,after 7bulan grad still xde kerja lagi..still waiting MPM decision hope dorg akan accept me :),chaiyok!lama da tunggu ni...sobsobs..now i'm working at Shell Seputeh Anggun Qaseh as a cashier n stay at umah mak pah...nak benti keje!Arrgghhh!xsanggup da ni..hurrmmm

Makin lama makin tak selesa,hurmmm..sabar k gud girl right?kena sedar diri! susah nak puaskan hati orang ni kan,tapi apa boleh buat sabar je la..PENDAM!!

No comments:

Post a Comment